Bezpieczne płatności
Informacje dla płatnika

Codziennie gwarantujemy bezpieczne i wygodne zakupy online.

bramka-tpay

Czym jest Tpay?

Jesteśmy operatorem płatności, czyli pośrednikiem między płatnikiem i sklepem a bankami i dostawcą np. płatności kartą. 

  • Zapewniamy panel transakcyjny nazywany często bramką płatniczą (oprogramowanie umożliwiające wybranie metody i dokonanie płatności).
  • Doprowadzamy do przekazania środków.
  • Odpowiadamy za przekazanie płatnikowi oraz sklepowi potwierdzenia transakcji.

Posiadamy status Krajowej Instytucji Płatniczej, spełniamy rygorystyczne wymogi ustawowe i określone przez Komisję Nadzoru Finansowego.

Powiadomienia mailowe od Tpay

W trakcie procesu płatności wysyłamy płatnikom dwa maile:

  • pierwszy informujący o zainicjowanej (zarejestrowanej) transakcji,
  • drugi potwierdzający transakcję, czyli informujący o poprawnym zaksięgowaniu płatności.

Jeśli płatnik zainicjuje transakcję, ale jej nie dokończy, wysyłamy maila informującego o oczekującej płatności, który zawiera link umożliwiający kontynuowanie transakcji.

powiadomienia-platnik

Poznaj możliwości płatności Tpay


Tpay zapewnia szeroki wachlarz metod płatności internetowych, poznaj je wszystkie - dowiedz się więcej.

Płatność BLIK

BLIK w zawrotnym tempie zdobywa serca Polaków. By potwierdzić płatność za zamówienie, wystarczy podać 6-cyfrowy kod i potwierdzić transakcję np. w swoim telefonie. Kilka sekund dzieli Cię od zakończenia zakupów!

Płatności kartą

Tpay - we współpracy z firmą Elavon - umożliwia wygodne i bezpieczne płatności kartą z każdego miejsca na świecie!


Płatności odroczone

Oferujemy płatności odroczone PayPo i Twisto, a także płatności ratalne z Bankiem Pekao, dzięki którym zrobisz wymarzone zakupy, spłacając je w wygodnym terminie.

Schemat działania


1
Złóż zamówienie na stronie sklepu
2
Wybierz płatność z Tpay
3
Zapłać swoją ulubioną metodą płatności
Tpay oferuje szeroki wachlarz metod, w tym BLIKA, portfele elektroniczne, Visa Mobile, płatności ratalne czy odroczone.
4
Transakcja rozpoczęta
Na podany wcześniej adres e-mail otrzymasz potwierdzenie rozpoczęcia transakcji. Możesz sprawdzić status swojej transakcji klikając w podany w potwierdzeniu link.
5
Zakończenie transakcji
Po dokonaniu zapłaty, otrzymasz powiadomienie mailowe potwierdzające realizację transakcji. Realizacją zamówienia zajmuje się sprzedawca.

Najczęściej zadawane pytania


Dlaczego mój przelew nie dotarł do odbiorcy?
Transakcja nie została zaksięgowana w banku, ponieważ nie doszło do zakończenia procesu autoryzacji, np. zabrakło środków na koncie, nie został wprowadzony SMS potwierdzający przelew lub zamiast wysłać przelew, został on skierowany do "koszyka" w banku i czeka na zatwierdzenie.
Czy można cofnąć zlecony przelew?
Po zleceniu przez Państwa przelewu, a przed wpłynięciem środków do systemu nie ma takiej możliwości. W momencie gdy płatność zostanie poprawnie zaksięgowana, a środki automatycznie przekazane do Odbiorcy Płatności, będą mogli się Państwo z nim skontaktować w celu uzyskania zwrotu. Jeżeli długość księgowania płatności przekroczy limit czasowy ustalony przez Odbiorcę Płatności (jeżeli faktycznie takowy został ustalony), płatność zostanie automatycznie skierowana do zwrotu przez system.
Chcę zrezygnować z transakcji, co należy zrobić w tej sytuacji ?
Jeśli Państwa konto nie zostało obciążone i chcą Państwo zrezygnować z płatności, to prosimy o zignorowanie wiadomości o wygenerowaniu transakcji, dokonanie zapłaty jest tylko i wyłącznie Państwa decyzją. Wygenerowanie transakcji w naszym systemie nie popartej płatnością nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji. W przypadku, gdy transakcja została poprawnie zaksięgowana, to w celu rezygnacji z zamówienia oraz uzyskania zwrotu środków należy skontaktować się ze Sprzedawcą.
Jak anulować transakcję płatniczą?
Jeśli nie wykonano jeszcze płatności tytułem utworzonej transakcji płatniczej nie ma potrzeby jej anulowania. Wygenerowanie transakcji nie zobowiązuje do zapłaty i można zignorować wiadomość o jej utworzeniu. Jeżeli jednak płatność tytułem nowej transakcji została wykonana prosimy o o bezpośredni kontakt z docelowym odbiorcą płatności w celu anulowania zamówienia oraz uzyskania zwrotu środków. Dane kontaktowe powinny znajdować się na stronie, na której dokonano zamówienia.

Regulaminy i informacje [PL]

Pobierz i zapoznaj się ze wszystkimi niezbędnymi regulaminami i informacjami dla Płatnika

Regulamin dokonywania płatności
Regulamin dokonywania płatności obowiązujący do 19.04.2021 r.
Terms of service Google Pay
Broszura informacyjna Komisji Europejskiej dot. praw konsumentów przy dokonywaniu płatności

Положення та інформація [UA]

Завантажте та ознайомтеся з усіма необхідними нормативними актами та інформацією для Платника

Регламент Здійснення Платежів
Інформаційне положення – платник
Політика файлів cookie