Początek 2024 r. to zmiana szaty graficznej powiadomień mailowych, jakie Tpay wysyła płatnikom. Nowy wygląd wiadomości sprawia, że klienci bardziej komfortowo czują się nie tylko podczas realizowania płatności w bramce Tpay, lecz także podczas odbierania maili dotyczących transakcji.

Uwzględniając najlepsze praktyki rynkowe i potrzeby e-konsumentów, stopniowo wprowadzamy zmiany w bramce płatniczej i wiadomościach mailowych informujących o statusach transakcji.

Jak wyglądają maile od Tpay

Styczeń 2024 r. to czas zmiany szaty graficznej tzw. maili transakcyjnych wysyłanych płatnikom, czyli tych, które informują o rozpoczęciu transakcji czy przypominają, aby ją dokończyć. 


Od końca stycznia 2024 r. maile transakcyjne Tpay wysyłane do płatników:

  • mają nowoczesną strukturę i formatowanie treści - są czytelniejsze,
  • umożliwiają szybkie odnalezienie najważniejszych informacji, m.in. dzięki odpowiedniej wielkości fontowi i kontrastowi, 
  • są spójne z wyglądem panelu transakcyjnego, czyli bramki płatniczej Tpay - klienci czuję się bezpiecznie.

Zawsze nadawcą wszystkich naszych maili transakcyjnych jest: Tpay.

Bezpieczeństwo podczas zakupów

Dbamy o komfort użytkowników podczas zakupów online, a z nim ściśle wiąże się także bezpieczeństwo. Operator płatności Tpay:

  • ma status Krajowej Instytucji Płatniczej,
  • spełnia rygorystyczne wymogi ustawowe i określone przez Komisję Nadzoru Finansowego (informacje na ten temat są łatwe do zweryfikowania i ogólnie dostępne),
  • ma certyfikat PCI DSS Level 1 potwierdzający spełnianie najwyższych norm bezpieczeństwa płatności kartowych wymaganych przez Visa i MasterCard,
  • działa zgodnie z dyrektywą PSD 2 zakładającą zwiększenie bezpieczeństwa transakcji internetowych,
  • wszystkie dane przekazywane podczas procesu płatności obejmuje szyfrowaniem z protokołem TLS zabezpieczonym certyfikatem Extended Validation.

Poznaj 4 elementy cyberbezpieczeństwa w e-handlu