Spis pytań
Pytania Sprzedawców

1. Po złożeniu zamówienia i wysłaniu danych przez formularz płatności i przejściu do panelu transakcyjnego Transferuj.pl, pojawia się komunikat: "Podane parametry transakcji są niepoprawne" - dlaczego?

2. Co to jest kod potwierdzający?

3. Co oznaczają transakcje oczekujące na liście transakcji?

4. Czy mogę wypróbować działanie Transferuj.pl nie dokonując płatności?

5. Jak rozpocząć przyjmowanie płatności przez Transferuj.pl?

6. Czym jest i ile kosztuje aktywacja konta Transferuj?

7. Czy otrzymam fakturę na kwotę aktywacji?

8. Ile trwa integracja płatności Transferuj.pl w Sklepie internetowym?

9. Czy jest dostępny moduł płatności Transferuj do Joomla?

10. Czy w Transferuj.pl mogą się zarejestrować osoby fizyczne?

11. Czy w Transferuj.pl mogą się zarejestrować firmy zagraniczne?

12. Gdzie mogę przeczytać wszystkie regulaminy?

13. Czy w Transferuj.pl mogę akceptować płatności kartami?

14. Czy za płatności w trybie testowym pobierana jest prowizja?

15. Gdzie można pobrać oświadczenie o akceptowaniu płatności przy pomocy kart?

16. Czy potrzeba wysłać papierową wersję umowy?

17. Czy w ramach jednej umowy będzie można uruchomić płatności online jednocześnie w kilku naszych sklepach internetowych ?

18. Nie mam ukończonych 18 lat, czy mogę korzystać z Państwa oferty?

19. Czy Transferuj.pl pomoże we wdrożeniu płatności w moim sklepie?

20. Czy akceptujecie płatności w walutach USD/EURO ponieważ chcemy umożliwić płatności klientom zagranicznym?

21. Jakie jest zalecane podejście w sytuacji gdy chcielibyśmy uruchomić system płatności Transferuj.pl produkcyjnie ale jednocześnie chcielibyśmy prowadzić dodatkowe testy na oddzielnym serwerze?

22. Jeśli dzisiaj zlecę wypłatę środków, to kiedy otrzymam pieniądze na moim koncie?

23. Co to jest kod Sprzedawcy?

24. Czy mogę zobaczyć jak wygląda panel transakcyjny Transferuj.pl?

25. Jak włączyć kanał płatności PayPal w Transferuj.pl?

26. Otrzymaliśmy potwierdzenie zaksięgowania wpłaty od Transferuj, jednak nie widzimy środków możliwych do wypłaty, dlaczego?

27. Już dawno zweryfikowałem konto PayPal, ale nadal nie mogę go podłączyć w Transferuj.pl

28. Zleciłem wypłatę, a nie mam jej na koncie.

29. Czy i jak mogę dokonać zwrotu do klienta?

30. Nie widzę transakcji w moim sklepie.

31. Czy mogę pod jedno konto podpiąć więcej niż jedną stronę?

32. Nie otrzymałem faktury.

33. Czy mogę się zarejestrować jako podmiot zagraniczny?

34. Czy mogę dostać duplikat faktury?

35. Gdzie znajdę zestawienie wpłat dokonanych przez klientów za dany okres?

36. Jak mam się rozliczać jako osoba fizyczna?

37. Firma zostanie przejęta, czy muszę zakładać nowe konto?

38. Czy mogę zrobić wypłatę na rachunek zagraniczny?

39. Czy mogę mieć więcej niż jeden rachunek do wypłaty?

40. Zamknąłem konto, na które zlecona była wypłata. Co teraz?

41. Opłaciłem aktywację konta ze złego rachunku. Chcę zwrotu pieniędzy.

42. Nie pamiętam swojego ID i/lub hasła do Panelu, jak mogę je odzyskać?

43. Czy mogę przerzucić prowizję na klienta?

44. Czy jest możliwość czasowego blokowania środków na koncie klienta?

45. Czy posiadacie płatności sms?

46. Chciałem podłączyć konto PayPal. Wykonałem wszystkie kroki a tej opcji dalej nie widać na mojej stronie.

47. Wpisałem niewłaściwe dane podczas podpinania PayPala. Chciałbym je zmienić. Jak to zrobić?

48. Czy w przypadku zwrotu, oddajecie mi pobraną prowizję?

49. Kilka dni temu widziałem w Panelu kilka transakcji oczekujących, dzisiaj już ich nie ma. Dlaczego?

50. Integruję Transferuj.pl z Woocommerce. Czym jest kod sprzedawcy?

51. "Korzystam z Presta Shop. Chciałbym, aby moim klientom pokazywał się panel transakcyjny w Waszym designie, a nie standardowym designie Presty. Jak mogę to zmienić w ustawieniach mojego sklepu?"

Pytania Kupujących

1. Kiedy usługa/zamówienie, za którą/e zapłaciłam/em zostanie zrealizowana?

2. Zapłaciłem ponownie z tym samym tytułem, ale nie otrzymałem potwierdzenia wpłaty. Dlaczego?

3. Zapłaciłem za bilet ale nie mogę zmienić miejsca, które wybrałem. Co robić?

4. Doładowałem konto, ale nie wiem jak wybierać numer?

5. Właśnie wróciłem z Poczty, gdzie zapłaciłem za zamówienie i wysłałem wam potwierdzenie faxem, ale pomimo to nie zostało ono jeszcze zrealizowane. Dlaczego?

6. Dlaczego nie mogę zapłacić kartą płatniczą?

7. Nie dostałem/am listu przewozowego.

8. Na kiedy przewidziana jest wysyłka towaru?

9. Nie pamiętam na jakiej stronie dokonywałem/am zakupu.

10. Nie mam konta bankowego internetowego, czy mogę zapłacić mimo to?

11. Na liście kanałów płatności nie ma mojego banku. Jak mam zapłacić?

12. Nie otrzymałem/am zarezerwowanych biletów.

13. W trakcie płatności wyłączyła mi się przeglądarka. Nie mogę dokończyć płatności. Co teraz?

14. Nie otrzymałem/am zamówionego produktu.

15. Proszę o przesłanie faktury.

16. Chwalicie się, że obsługujecie płatności kartami. Dlaczego nie mogę zapłacić kartą u mojego sprzedawcy?

17. Nie otrzymałem jeszcze zwrotu moich środków, ile to jeszcze potrwa i dlaczego ich nie mam?

18. Dopłacałem kwotę do zamówienia, a sprzedawca jej nie widzi.

19. Doładowałem konto w FORTUNIE/STS/MILENIUM a mam dalej 0 PLN

20. Sprzedawca nie otrzymał mojej wpłaty

21. Zapłaciłem za mało, jak mogę dokonać dopłaty?

22. Zapłaciłem za dużo. Sprzedawca nie widzi mojej transakcji. Co teraz?

Pozostałe pytania

1. Czy Transferuj.pl będzie dostępne w innych wersjach językowych.

2. Czy są możliwe płatności ratalne w Transferuj.pl?

3. Czy będzie możliwe korzystanie z systemu Paypal w Transferuj.pl?

4. Czy Transferuj.pl to polska firma?

5. Kiedy uruchomicie usługę automatycznego wystawiania faktur przez Wasz system?

6. Posiadam sklep oparty na KQS Store / Sote / iSklep24 , czy mogę skorzystać z systemu płatności Transferuj.pl?

7. Czy można wysyłać linki do płatności przez Transferuj.pl za pomocą Gadu Gadu?

8. Jak ustawić żeby były widoczne w Panelu Transakcyjnym banki, które księgują w tym momencie?

9. Czy Elavon obsługuje firmy zagraniczne?

10. Czy mogę przyjmować płatności w EURO lub innych walutach? Jeśli tak to w jaki sposób?

Pytania Sprzedawców

1. Po złożeniu zamówienia i wysłaniu danych przez formularz płatności i przejściu do panelu transakcyjnego Transferuj.pl, pojawia się komunikat: "Podane parametry transakcji są niepoprawne" - dlaczego?

Proszę się upewnić, że kod potwierdzający wprowadzony w ustawieniach sklepu, jest taki sam, jak ustawiony w Panelu Sprzedawcy Transferuj.pl.

2. Co to jest kod potwierdzający?

Kod potwierdzający/bezpieczeństwa to NIE jest kod Sprzedawcy.

Kod potwierdzający to dodatkowe hasło, które znajduje się w Panelu Sprzedawcy w
Menu->Ustawienia->powiadomienia w zakładce Bezpieczeństwo>kod bezpieczeństwa.
tu należy wprowadzić kod potwierdzający
Kod należy też wprowadzić w ustawieniach sklepu internetowego.

Kod potwierdzający zapewnia integralność przesyłanych danych między serwerami Sklepu a systemu Transferuj.pl i jest stosowany w celu zapewnienia dodatkowego bezpieczeństwa.

3. Co oznaczają transakcje oczekujące na liście transakcji?

Transakcje oczekujące oznaczają, że Kupujący wybrał dany kanał płatności i jeszcze nie zapłacił.

Dlaczego do jednego zamówienia w moim systemie widzę wiele transakcji oczekujących?

Bardzo często nowi klienci przed dokonaniem pierwszej wpłaty w Transferuj.pl sprawdzają co jest w następnym kroku i wybierają losowy bank. Zostaje wtedy utworzona transakcja oczekująca. Później wracają do wyboru kanału i wybierają swój właściwy bank oraz dokonują zapłaty. Zapłacona transakcja otrzymuje status ZAKSIĘGOWANA, a oczekująca pozostaje do podglądu w celach informacyjnych. Stąd też może się zdarzyć, że dla jednego zamówienia w sklepie będzie wiele transakcji oczekujących.

Jak długo widoczne są transakcje oczekujące?

3 tygodnie. W ciągu tego czasu klient może dokonać zapłaty. Taki długi czas jest wprowadzony, ponieważ firmy często drukują druczki, które trafiają do księgowych, a księgowe lubią dokonywać płatności z opóźnieniem lub np. cyklicznie co tydzień-dwa. Również Klient może wydrukować druczek i zapłacić na poczcie, w takim przypadku wpłata zostanie zaksięgowana automatycznie w ciągu 3 dni roboczych.

Po 3 tygodniach transakcja oczekująca jest usuwana z systemu, jeśli wtedy wpłynie wpłata prosimy poinformować Klienta aby się z nami skontaktował w celu odzyskania środków.

4. Czy mogę wypróbować działanie Transferuj.pl nie dokonując płatności?

Tak, Transferuj.pl posiada możliwość włączenia trybu testowego w Panelu Sprzedawcy, który został stworzony aby testować poprawność integracji z systemem Transferuj.pl po stronie oprogramowania Sklepu.

5. Jak rozpocząć przyjmowanie płatności przez Transferuj.pl?

Konto jest w pełni funkcjonalne od momentu rejestracji. Poniżej przedstawiamy pierwsze kroki aby rozpocząć przyjmowanie płatności:

1. Należy zarejestrować się na: https://secure.transferuj.pl/panel/rejestracja.htm
2. Po rejestracji zostanie wysłany na email ID Sprzedawcy oraz hasło, które należy zmienić po pierwszym logowaniu.
3. Od tego momentu można przyjmować płatności wysyłając linki do płatności znajomym. Link można zbudować w zakładce "Budowanie odnośników płatności" w Panelu Sprzedawcy.
4. Aby w pełni zautomatyzować proces sprzedaży należy dokonać integracji Transferuj.pl ze Sklepem zgodnie z dokumentacją techniczną dostępną do pobrania tutaj: >> tutaj <<
5. Aby wypłacić zgromadzone środki, należy dokonać jednorazowej aktywacji konta z rachunku bankowego, na który mamy wypłacać zgromadzone środki.

Więcej informacji jak rozpocząć akceptowanie płatności przez Transferuj.pl znajduje się na stronie https://transferuj.pl/jak-rozpoczac.html

6. Czym jest i ile kosztuje aktywacja konta Transferuj?

Aktywacja konta to jednorazowa czynność, której należy dokonać w dowolnym momencie po zalogowaniu do Panelu Sprzedawcy Transferuj.pl.

Aktywacja to proces polegający na wykonaniu przelewu zgodnie z instrukcją dostępną w Panelu Sprzedawcy, na kwotę 10 PLN, z rachunku bankowego, na które później mamy dokonywać wypłat zgromadzonych środków.

BARDZO WAŻNE! Dane właściciela rachunku muszą pokrywać się z danymi Sprzedawcy podanymi podczas rejestracji! W przeciwnym przypadku aktywacja nie zostanie przyjęta.

7. Czy otrzymam fakturę na kwotę aktywacji?

Tak. Na wszystkie usługi wystawiamy faktury VAT, zarówno dla firm jak i osób fizycznych. Faktura za aktywacje jest wystawiania automatycznie, od razu po zaksięgowaniu kwoty 10 PLN.
Faktury za pozostałe usługi wystawiamy zawsze 1 dnia każdego miesiąca, za miesiąc poprzedni.
Faktury znajdują się do pobrania w Panelu Sprzedawcy.

8. Ile trwa integracja płatności Transferuj.pl w Sklepie internetowym?

Integracja umożliwiająca pełną automatyzacje płatności to proces, który jest zależny od budowy sklepu internetowego. Orientacyjnie integracja Transferuj.pl trwa od 3 godzin (dla małych systemów) do 1-3 miesięcy (np. dla wdrożeń w stadionach, lub sieciach kinowych).

9. Czy jest dostępny moduł płatności Transferuj do Joomla?

Tak. Posiadamy moduł dla oprogramowania Joomla, wymaganiem jest instalacja Sklepu Virtuemart. Posiadamy też moduły dla wielu innych platform sklepowych, więcej na stronie https://transferuj.pl/integracja-w-sklepach.html

10. Czy w Transferuj.pl mogą się zarejestrować osoby fizyczne?

Tak. Osoby nie prowadzące działalności gospodarczej mogą korzystać z systemu Transferuj.pl w celu przyjmowania płatności. Tabela opłat i prowizji dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej jest jednak inna, dostępna na stronie:
https://transferuj.pl/oferta-do-pobrania.html

11. Czy w Transferuj.pl mogą się zarejestrować firmy zagraniczne?

Tak, pod warunkiem, że nie znajdują się na czarnej liście krajów podatkowych. Każda zagraniczna firma jest dokładnie sprawdzana pod tym względem. Najpierw należy zatem wysłać informacje o firmie (profil działalności, strona internetowa, siedziba rejestracji) korzystając z naszego formularza , a po pomyślnej weryfikacji zostanie dla firmy włączona możliwość rejestracji przez specjalny formularz rejestracyjny.

12. Gdzie mogę przeczytać wszystkie regulaminy?

Regulaminy i umowy dostępne są do pobrania na stronie internetowej: https://transferuj.pl/umowy.html

13. Czy w Transferuj.pl mogę akceptować płatności kartami?

Tak, współpracujemy w tym zakresie z firmą Elavon i umożliwiamy łatwe założenie i integrację konta przez Panel Odbiorcy Transferuj.pl.

Elavon box

Dzięki Elavon można akceptować płatności w zasadzie wszystkimi debetowymi i kredytowymi kartami kredytowymi na Świecie, m.in.: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, JCB, American Express (AMEX), Vpay, Cirrus

Szczegółowe instrukcje jak włączyć Elavon w Transferuj.pl są dostępne w Panelu Odbiorcy Transferuj.pl!

14. Czy za płatności w trybie testowym pobierana jest prowizja?

Nie. Płatności w trybie testowym służą do tego, aby przetestować działanie naszego systemu i są darmowe. Nie trzeba też za nie płacić, aby zostały zrealizowane. Wystarczy w trybie testowym kliknąć przycisk ZAPISZ KWOTĘ, jak na obrazku poniżej, aby wysłać do systemu informację o tym, że dana płatność została zapłacona z odpowiednią kwotą i zobaczyć odpowiedź.
transferuj test mode

15. Gdzie można pobrać oświadczenie o akceptowaniu płatności przy pomocy kart?

Oświadczenie to znajduje się do pobrania w Panelu Sprzedawcy, gdyż jest dynamicznie uzupełniane danymi firmy z ustawień konta Transferuj.pl

16. Czy potrzeba wysłać papierową wersję umowy?

Nie ma potrzeby wysyłania do nas umowy w formie papierowej. Jeżeli już koniecznie musisz mieć papierową wersję umowy, to jest taka możliwość i należy w tym celu skontaktować się z naszym działem handlowym przez formularz kontaktowy dostępny tutaj: https://transferuj.pl/formularz.html . Możesz to zrobić przed lub po rejestracji w naszym serwisie.

17. Czy w ramach jednej umowy będzie można uruchomić płatności online jednocześnie w kilku naszych sklepach internetowych ?

Naturalnie, w ramach jednej umowy i jednego konta w systemie można obsługiwać płatności w wielu sklepach internetowych. Można również założyć kilka kont aby dla każdego z nich był przyporządkowany oddzielny rachunek bankowy do realizacji wypłat zgromadzonych środków.

18. Nie mam ukończonych 18 lat, czy mogę korzystać z Państwa oferty?

W Transferuj.pl mogą się zarejestrować wyłącznie osoby pełnoletnie. Konto w takiej sytuacji najlepiej zarejestrować na rodzica lub opiekuna prawnego.

19. Czy Transferuj.pl pomoże we wdrożeniu płatności w moim sklepie?

Informatycy Transferuj.pl odpowiedzą na wszelkie pytania techniczne dotyczące metod integracji, jednak nie nauczą od podstaw programowania. Jeżeli nie posiadają Państwo odpowiedniej wiedzy informatycznej sugerujemy zakres prac integracyjnych zlecić niezależnym informatykom. Firma Krajowy Integrator Płatności SA na życzenie może dodać nowe funkcjonalności do systemu Transferuj.pl, które ułatwią implementacje w systemach strategicznych partnerów i zwiększą możliwości naszego systemu płatności Online.

20. Czy akceptujecie płatności w walutach USD/EURO ponieważ chcemy umożliwić płatności klientom zagranicznym?

Aby przyjmować płatności od klientów z całego świata wystarczy włączyć kanał płatności kartami. Wtedy kwota jest przeliczana z waluty lokalnej klienta na kwotę w PLN. Kosztem przewalutowania jest obciążany właściciel karty. Kurs walut jest dostępny na stronie wystawcy karty, np. dla Visa należy to sprawdzić pod adresem http://www.visaeurope.com/en/cardholders/exchange_rates.aspx a dla Mastercard https://www.mastercard.com/global/currencyconversion/

21. Jakie jest zalecane podejście w sytuacji gdy chcielibyśmy uruchomić system płatności Transferuj.pl produkcyjnie ale jednocześnie chcielibyśmy prowadzić dodatkowe testy na oddzielnym serwerze?

Założenie osobnego konta do przeprowadzania testów jest najbezpieczniejszym rozwiązaniem. Jego utrzymanie jest bezpłatne, także do celów testowych jest to najlepsze rozwiązanie.

22. Jeśli dzisiaj zlecę wypłatę środków, to kiedy otrzymam pieniądze na moim koncie?

Wszystkie zlecone wypłaty w systemie Transferuj.pl są automatycznie realizowane przez system bankowy, sesjami elixir każdego dnia roboczego o godz 10:00. Jeżeli wypłata zostanie zlecona po godzinie 10:00, przelew zostanie zlecony w systemie bankowym, ale zrealizowany fizycznie przez KIR w Banku Odbiorcy dopiero następnego dnia roboczego. Jeżeli w ciągu 3 dni roboczych nie otrzymają Państwo zleconej wypłaty, prosimy o pilny kontakt w celu wyjaśnienia opóźnienia.

23. Co to jest kod Sprzedawcy?

Kod Sprzedawcy to 2-3 znaki, które należy wybrać podczas rejestracji. Są one widoczne we wszystkich tytułach danego Sprzedawcy, w celu ułatwienia identyfikacji płatności kupującym. Stali klienci Sklepów wiedzą w ten sposób, że na pewno płacą dla danego sklepu.

24. Czy mogę zobaczyć jak wygląda panel transakcyjny Transferuj.pl?

Tak, dostępne jest Demo systemu Transferuj.pl, zachęcamy do przetestowania i czekamy na Państwa uwagi. Więcej informacji znajduje się na dedykowanej podstronie https://transferuj.pl/demo-transferuj.html

25. Jak włączyć kanał płatności PayPal w Transferuj.pl?

1. Należy mieć aktywowane konto w Transferuj.pl
2. Należy się zalogować do Panelu Odbiorcy Transferuj.pl i następnie postępować zgodnie z obrazkową instrukcją dostępną pod adresem: https://transferuj.pl/paypal.html

26. Otrzymaliśmy potwierdzenie zaksięgowania wpłaty od Transferuj, jednak nie widzimy środków możliwych do wypłaty, dlaczego?

Jeżeli to jest transakcja dokonana przez PayPal lub Elavon, to proszę się zalogować na własne konto PayPal lub do iMerchantConnect w Elavon i sprawdzić, czy nie ma tam danej transakcji.

+ Stan Twojego konta PayPal widoczny w Panelu Odbiorcy Transferuj.pl odświeżany jest raz na godzinę
+ Transferuj.pl nie posiada dostępu do sprawdzenia Twojego stanu konta w Elavon ani do Twojego iMerchantConnect

27. Już dawno zweryfikowałem konto PayPal, ale nadal nie mogę go podłączyć w Transferuj.pl

Upewnij się, że typ Twojego konta to Firmowe - ponieważ tylko takie mogą przyjmować płatności w PayPal przez API i pełną integrację.
Typ konta można sprawdzić po zalogowaniu na Twoje konto PayPal i powinno ono być dokładnie takie jak poniżej na obrazku:


typ konta paypal

Aby zmienić typ konta skontaktuj się z PayPal. Procedury są różne w zależności od posiadanego przez Ciebie obecnie typu konta.

28. Zleciłem wypłatę, a nie mam jej na koncie.

Jeżeli wypłata jest zlecona przed godziną 10:00 to sprzedawca dostaje ją tego samego dnia roboczego. Jeżeli po 10:00 to wówczas dostaje ją następnego dnia roboczego.

29. Czy i jak mogę dokonać zwrotu do klienta?

Tak. Można dokonać zwrotu z panelu sprzedawcy. Należy wyszukać danej transakcji i zrobić zwrot: dowolny (jeśli kwota jest mniejsza) lub całkowity (jeśli ma być zwrócona cała transakcja. Koszt zwrotu to 0,90zł, realizacja trwa do 7 dni roboczych. Automatycznie po zleceniu zwrotu klient dostaję informację o zwrocie na swój adres mailowy.

30. Nie widzę transakcji w moim sklepie.

Prosimy o sprawdzenie integracji systemu płatności ze swoim sklepem.

31. Czy mogę pod jedno konto podpiąć więcej niż jedną stronę?

Tak, można podpiąć więcej niż jedną stronę jeżeli nie korzystają państwo z ClickShopu lub Shopera. W przypadku, gdy korzystają Państwo z kart za pośrednictwem Elavon, wówczas dla każdej ze stron wymagany jest odrębny formularz z danymi strony dla Elavon.

32. Nie otrzymałem faktury.

Faktury znajdują się do pobrania w panelu sprzedawcy w zakładce rozliczenia -> faktury. Faktura wystawiona jest ostatniego dnia miesiąca zbiorczo za cały miesiąc.

33. Czy mogę się zarejestrować jako podmiot zagraniczny?

Tak. Na głównej stronie transferuj.pl w zakładce Dla sprzedawcy -> rejestracja można wybrać opcję dla podmiotu zagranicznego.

34. Czy mogę dostać duplikat faktury?

Tak, prosimy o kontakt pod adresem info@transferuj.pl oraz podanie numeru faktury.

35. Gdzie znajdę zestawienie wpłat dokonanych przez klientów za dany okres?

W panelu Odbiorcy w zakładce rozliczenia -> raporty wpłat. Proszę ustawić okres jaki państwa interesuje.

36. Jak mam się rozliczać jako osoba fizyczna?

Wystawiamy faktury dla sprzedawcy. Kwestie wszelkich rozliczeń należy ustalić bezpośrednio z urzędem.

37. Firma zostanie przejęta, czy muszę zakładać nowe konto?

Nie. Wystarczy podesłać dokumenty związane z rejestracją nowej spółki, firmy itd. Nazwy i dane adresowe można zmienić samodzielnie w panelu Odbiorcy. My zmienimy NIP i REGON na podstawie nadesłanych dokumentów.

38. Czy mogę zrobić wypłatę na rachunek zagraniczny?

Tak. W tej sprawie prosimy o kontakt mailowy na adres info@transferuj.pl. Prosimy o podanie informacji w jakiej walucie ma być zlecona wypłata środków.

39. Czy mogę mieć więcej niż jeden rachunek do wypłaty?

Tak. Rachunki bankowe można dodawać w panelu odbiorcy w zakładce rozliczenia -> rachunki bankowe.

40. Zamknąłem konto, na które zlecona była wypłata. Co teraz?

Prosimy skontaktować się ze swoim bankiem i dowiedzieć się czy środki są jeszcze banku czy już zostały zwrócone. Jeżeli zostały zwrócone to przelejemy je na nowy numer rachunku, który należy najpierw aktywować w naszym systemie.

41. Opłaciłem aktywację konta ze złego rachunku. Chcę zwrotu pieniędzy.

Nie dokonujemy zwrotu za niepoprawne wykonaną opłatę aktywacyjną. Za każdą aktywację wystawiana jest faktura.

42. Nie pamiętam swojego ID i/lub hasła do Panelu, jak mogę je odzyskać?

Proszę zadzwonić na infolinię (+48 61 668 2 778) i podać adres mailowy oraz nazwę firmy. Hasło zostanie wysłane na wskazany adres mailowy.

43. Czy mogę przerzucić prowizję na klienta?

Transferuj.pl nie ingeruje w model rozliczeń sprzedawcy z klientem. Jeśli Państwo chcą to mogą obciążyć klienta prowizją z tytułu transakcji on-line.

44. Czy jest możliwość czasowego blokowania środków na koncie klienta?

Nie ma takiej możliwości.

45. Czy posiadacie płatności sms?

Nie. Planujemy wdrożyć takie rozwiązanie.

46. Chciałem podłączyć konto PayPal. Wykonałem wszystkie kroki a tej opcji dalej nie widać na mojej stronie.

Weryfikacja konta przez PayPal może potrwać do kilku dni roboczych. Prosimy sprawdzać w panelu odbiorcy zakładka Paypal informacje o koncie aby upewnić się czy na pewno zostały wykonane wszystkie kroki.

47. Wpisałem niewłaściwe dane podczas podpinania PayPala. Chciałbym je zmienić. Jak to zrobić?

Prosimy o kontakt pod adresem pomoc@transferuj.pl. Zresetujemy ustawienia konta.

48. Czy w przypadku zwrotu, oddajecie mi pobraną prowizję?

Nie zwracamy pobranej prowizji.

49. Kilka dni temu widziałem w Panelu kilka transakcji oczekujących, dzisiaj już ich nie ma. Dlaczego?

Transakcje oczekujące są widoczne 48h. Następnie znikają i pojawiają się jako poprawne, gdy transakcja jest prawidłowo zaksięgowana.

50. Integruję Transferuj.pl z Woocommerce. Czym jest kod sprzedawcy?

Kod sprzedawcy to ID sprzedawcy.

51. "Korzystam z Presta Shop. Chciałbym, aby moim klientom pokazywał się panel transakcyjny w Waszym designie, a nie standardowym designie Presty. Jak mogę to zmienić w ustawieniach mojego sklepu?"

Trzeba się zalogować do panelu administracyjnego sklepu Presta i odszukać moduł Transferuj.pl. Następnie kliknąć konfigurację wtyczki Presta i ustawić kanały płatności na „nie”. Wówczas wybór banku będzie następował na stronie systemu transferuj.pl.

Pytania Kupujących

1. Kiedy usługa/zamówienie, za którą/e zapłaciłam/em zostanie zrealizowana?

Jeżeli otrzymali Państwo potwierdzenie od Transferuj.pl, to znaczy, że pieniądze zostały przekazane do Sprzedawcy. W celu realizacji usług prosimy o kontakt z firmą, w której składali Państwo zamówienie. Transferuj.pl zajmuje się tylko przekazywaniem wpłat w celu automatyzacji i przyspieszenia realizacji zamówień.

2. Zapłaciłem ponownie z tym samym tytułem, ale nie otrzymałem potwierdzenia wpłaty. Dlaczego?

Tytuły przelewów są JEDNORAZOWE. Ponowna wpłata z tym samym tytułem jest błędna i czekamy w takiej sytuacji na informacje od wpłacającego co mamy zrobić z nadpłatą: zwrócić, czy przekazać na realizacje innej transakcji o tej samej kwocie i dla tego samego Sprzedawcy.

3. Zapłaciłem za bilet ale nie mogę zmienić miejsca, które wybrałem. Co robić?

Prosimy o kontakt z organizatorem imprezy, ponieważ jako Transferuj.pl zajmujemy się tylko przekazywaniem płatności i nie wiemy jak wygląda proces realizacji usług w poszczególnych systemach rezerwacji biletów.

4. Doładowałem konto, ale nie wiem jak wybierać numer?

Proszę się skontaktować z operatorem telekomunikacyjnym, u którego zostało złożone zamówienie. Obsługujemy wiele operatorów telekomunikacyjnych i nie znamy szczegółów poszczególnych ofert. Transferuj.pl przekazuje tylko Państwa płatności do Sprzedawcy i nie odpowiada za realizację usług świadczonych przez Sprzedawcę.

5. Właśnie wróciłem z Poczty, gdzie zapłaciłem za zamówienie i wysłałem wam potwierdzenie faxem, ale pomimo to nie zostało ono jeszcze zrealizowane. Dlaczego?

Płatności na poczcie są księgowane w terminie do 3 dni roboczych i jest to zależne tylko od Poczty Polskiej. Nie możemy zrealizować płatności bez potwierdzenia od strony instytucji wpłacającej, że dana płatność faktycznie została zrealizowana. Placówki Poczty Polskiej nie są w stanie udzielić takiej informacji, ponieważ nie nadają od razu identyfikatorów wpłat w placówkach. Czekamy zatem aż płatność wpłynie na nasz rachunek bankowy w związku z czym prosimy o cierpliwość.

6. Dlaczego nie mogę zapłacić kartą płatniczą?

Płatności kartami nie są standardowo dostępne z uwagi na fakt, iż wymagają dodatkowej weryfikacji Sprzedawcy. Każdy ze Sprzedawców osobiście decyduje czy chce uruchomić swoim klientom możliwość zapłaty przy pomocy kart. Jeżeli zależy Państwu na udostępnieniu w/w metody płatności w danym sklepie, prosimy o bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą.

7. Nie dostałem/am listu przewozowego.

Jako transferuj.pl jesteśmy jedynie pośrednikiem płatności. Warto sprawdzić folder ze spamem w swojej skrzynce odbiorczej. Jeżeli tam też nie ma żadnej informacji wówczas skontaktuj się bezpośrednio z kurierem. Dopiero jeżeli nie uda się Państwu wyjaśnić sprawy bezpośrednio z Odbiorcą Płatności prosimy o kontakt z naszą infolinią (+48 61 668 2 778).

8. Na kiedy przewidziana jest wysyłka towaru?

Jako transferuj.pl jesteśmy jedynie pośrednikiem płatności. Nie odpowiadamy za problemy z realizacją zamówienia ze strony sprzedawcy. Aby dowiedzieć się więcej o statusie swojego zamówienia – skontaktuj się ze sprzedawcą.

9. Nie pamiętam na jakiej stronie dokonywałem/am zakupu.

Proszę zadzwonić na infolinię transferuj.pl (+48 61 668 2 778) i podać tytuł transakcji zaczynający się od liter TR.

10. Nie mam konta bankowego internetowego, czy mogę zapłacić mimo to?

Można wybrać opcję „druczek”, a następnie go wydrukować. Z gotowym druczkiem możemy udać się do ajencji i dokonać płatności.

11. Na liście kanałów płatności nie ma mojego banku. Jak mam zapłacić?

Prosimy o wybranie opcji „druczek” lub „inny bank”.

12. Nie otrzymałem/am zarezerwowanych biletów.

Za realizację zamówienia lub wysyłkę biletu odpowiada jednostka, u której złożyli Państwo zamówienie (kino, teatr itp.). Celem wyjaśnienia sprawy prosimy o bezpośredni kontakt z kinem, teatrem itp., gdyż transferuj.pl jest jedynie pośrednikiem płatności.

13. W trakcie płatności wyłączyła mi się przeglądarka. Nie mogę dokończyć płatności. Co teraz?

Prosimy zadzwonić na infolinię transferuj.pl (+48 61 668 2 778). Po podaniu swojego adresu e-mail dostaniecie Państwo od nas wiadomość z linkiem do dokończenia płatności.

14. Nie otrzymałem/am zamówionego produktu.

Jako transferuj.pl jesteśmy jedynie pośrednikiem płatności. Nie odpowiadamy za brak realizacji zamówienia ze strony sprzedawcy. Aby dowiedzieć się więcej o statusie swojego zamówienia – skontaktuj się ze sprzedawcą. Dopiero jeżeli nie uda się Państwu wyjaśnić sprawy bezpośrednio z Odbiorcą Płatności wówczas prosimy o kontakt z naszą infolinią (+48 61 668 2 778).

15. Proszę o przesłanie faktury.

Celem otrzymania faktury prosimy o kontakt ze sprzedawcą odpowiedzialnym za realizację Państwa zamówienia.

16. Chwalicie się, że obsługujecie płatności kartami. Dlaczego nie mogę zapłacić kartą u mojego sprzedawcy?

To sprzedawca decyduje czy udostępnia płatności kartami swoim klientom.

17. Nie otrzymałem jeszcze zwrotu moich środków, ile to jeszcze potrwa i dlaczego ich nie mam?

Realizacja zwrotu trwa do 7 dni roboczych. Jeżeli po upływie 7 dni dalej nie ma środków na koncie wówczas prosimy o kontakt z infolinią (+48 61 668 2 778).

18. Dopłacałem kwotę do zamówienia, a sprzedawca jej nie widzi.

Prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres platnosci@transferuj.pl. Sprawdzimy czy oby na pewno została wprowadzona poprawna nazwa transakcji zaczynająca się od liter TR (błędny tytuł to najczęstsza przyczyna nieudanych transakcji).

19. Doładowałem konto w FORTUNIE/STS/MILENIUM a mam dalej 0 PLN

Prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres szkwal@transferuj.pl

20. Sprzedawca nie otrzymał mojej wpłaty

Prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres platnosci@transferuj.pl

21. Zapłaciłem za mało, jak mogę dokonać dopłaty?

Otrzymał Pan/Pani na maila wiadomość z linkiem, dzięki któremu można dopłacić brakującą kwotę.

22. Zapłaciłem za dużo. Sprzedawca nie widzi mojej transakcji. Co teraz?

Można się skontaktować bezpośrednio z nami dzwoniąc na infolinię (+48 61 668 2 778) lub przysyłając potwierdzenie zapłaty na info@transferuj.pl. Skontaktujemy się ze sprzedawcą z prośbą o zaakceptowanie nadpłaty.

Pozostałe pytania

1. Czy Transferuj.pl będzie dostępne w innych wersjach językowych.

Tak. Panel transakcyjny Transferuj.pl jest dostępny w językach: Polski, Angielski, Niemiecki i planujemy dodać kolejne języki. Planujemy jeszcze wprowadzenie tłumaczenia strony głównej na języki: Angielski, Niemiecki i inne

2. Czy są możliwe płatności ratalne w Transferuj.pl?

Tak, płatności ratalne są już dostępne.

3. Czy będzie możliwe korzystanie z systemu Paypal w Transferuj.pl?

Tak, już jest możliwe!

4. Czy Transferuj.pl to polska firma?

Transferuj.pl to w 100% polski kapitał i polscy udziałowcy.

5. Kiedy uruchomicie usługę automatycznego wystawiania faktur przez Wasz system?

Planujemy wdrożyć takie rozwiązanie w przyszłości.

6. Posiadam sklep oparty na KQS Store / Sote / iSklep24 , czy mogę skorzystać z systemu płatności Transferuj.pl?

Tak, na KQS Store Transferuj.pl jest preinstalowane, na Sote wymagane jest dokupienie modułu za 200 PLN od Sote, a na iSklep24 wdrożenie Transferuj.pl jest zawsze w rękach programistów danego oprogramowania sklepowego. Jeżeli są profesjonalistami, to nie powinno to stanowić dla nich żadnego problemu.

Generalnie Transferuj.pl można wdrożyć w każdym systemie sklepu internetowego i jest to zależne od administratorów/twórców oprogramowania Państwa platformy sklepowej.

7. Czy można wysyłać linki do płatności przez Transferuj.pl za pomocą Gadu Gadu?

Tak, przy pomocy komunikatora GG, wiadomości email i dowolnych innych komunikatorów. W Panelu Sprzedawcy umożliwiamy łatwe budowanie linków za pomocą specjalnego generatora.

8. Jak ustawić żeby były widoczne w Panelu Transakcyjnym banki, które księgują w tym momencie?

Podczas integracji w swoim systemie należy ustawić parametr online=1.

9. Czy Elavon obsługuje firmy zagraniczne?

W celu weryfikacji czy dana firma zagraniczna zostanie obsłużona przez Elavon prosimy o kontakt z działem handlowym pod numerem (+48 61 668 2 778) lub wysłać zapytanie z danymi firmy na adres info@transferuj.pl

10. Czy mogę przyjmować płatności w EURO lub innych walutach? Jeśli tak to w jaki sposób?

Możliwości są dwie. Europayment bądź płatność kartą przez Elavon. Przy płatności kartą Elavon oraz chęci rozliczenia transakcji w walucie innej niż PLN wymagana jest odrębna umowa z Elavon. Jako transferuj.pl jesteśmy jedynym operatorem płatności na rynku, który oferuje taką możliwość. Wszystko dzięki współpracy z firmą Elavon.