en_US pl_PL

Najczęściej zadawane pytania

Dodatkowe metody płatności

Wszystkie informacje na temat płatności międzynarodowych można znaleźć na dedykowanej podstronie.
Tak, już jest możliwe. Wszystkie informacje można znaleźć na niniejszej stronie.
Tak, płatności ratalne są już dostępne.Wszystkie informacje można znaleźć na dedykowanej podstronie.
Prosimy o kontakt za pomocą formularza.Transferuj.pl zresetuje ustawienia konta.
Weryfikacja konta przez PayPal może potrwać do kilku dni roboczych.Prosimy na bieżąco sprawdzać w Panelu Odbiorcy Płatności, zakładka Paypal, informacje o koncie aby upewnić się, czy na pewno zostały wykonane wszystkie kroki.

Fakturowanie i rozliczenia

Planujemy wdrożyć takie rozwiązanie w przyszłości.
Transferuj.pl nie ingeruje w model rozliczeń sprzedawcy z klientem.Jeśli Państwo wyrażają chęć obciążenia klienta prowizją z tytułu transakcji on-line, jest to możliwe.
Nie dokonujemy zwrotu za niepoprawne wykonaną opłatę aktywacyjną.Za każdą aktywację wystawiana jest faktura.
Prosimy skontaktować się ze swoim bankiem i dowiedzieć się czy środki są jeszcze banku czy już zostały zwrócone. Jeżeli zostały zwrócone to przelejemy je na nowy numer rachunku, który należy najpierw aktywować w naszym systemie.

Jestem Odbiorcą Płatności

Wszystkie informacje na temat płatności międzynarodowych można znaleźć na dedykowanej podstronie.
W celu weryfikacji czy dana firma zagraniczna zostanie obsłużona przez Elavon prosimy o kontakt z działem handlowym pod numerem (+48 61 668 2 778) lub wysłać zapytanie z danymi firmy za pomocą formularza.
Podczas integracji w swoim systemie należy ustawić parametr online=1.
Tak, przy pomocy komunikatora GG, wiadomości email i dowolnych innych komunikatorów.W Panelu Sprzedawcy umożliwiamy łatwe budowanie linków za pomocą specjalnego generatora.
Tak, na KQS Store Transferuj.pl jest preinstalowane, na Sote wymagane jest dokupienie modułu za 200 PLN od Sote, a na iSklep24 wdrożenie Transferuj.pl jest zawsze w rękach programistów danego oprogramowania sklepowego. Jeżeli są profesjonalistami, to nie powinno to stanowić dla nich żadnego problemu.Generalnie Transferuj.pl można wdrożyć w każdym systemie sklepu internetowego i jest to zależne od administratorów/twórców oprogramowania Państwa platformy sklepowej.

Jestem Płatnikiem

Można się skontaktować bezpośrednio z nami dzwoniąc na infolinię (+48 61 668 2 778) lub przysyłając potwierdzenie zapłaty za pomocą formularza.Skontaktujemy się ze sprzedawcą z prośbą o zaakceptowanie i przetworzenie nadpłaty.

Otrzymał Pan/Pani na maila wiadomość z linkiem, dzięki któremu można dopłacić brakującą kwotę.

  
Prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu za pomocą formularza.
Prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres [email protected]
Prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu za pomocą formularza.Sprawdzimy czy oby na pewno została wprowadzona poprawna nazwa transakcji zaczynająca się od liter TR (błędny tytuł to najczęstsza przyczyna nieudanych transakcji).

Moja wpłata

Otrzymał Pan/Pani na maila wiadomość z linkiem, dzięki któremu można dopłacić brakującą kwotę.

  
Prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu za pomocą formularza.
Prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu za pomocą formularza.Sprawdzimy czy oby na pewno została wprowadzona poprawna nazwa transakcji zaczynająca się od liter TR (błędny tytuł to najczęstsza przyczyna nieudanych transakcji).
Realizacja zwrotu trwa do 7 dni roboczych.Jeżeli po upływie 7 dni dalej nie ma środków na koncie wówczas prosimy o kontakt za pomocą formularza.

Obsługa transakcji

Podczas integracji w swoim systemie należy ustawić parametr online=1.
Tak, przy pomocy komunikatora GG, wiadomości email i dowolnych innych komunikatorów.W Panelu Sprzedawcy umożliwiamy łatwe budowanie linków za pomocą specjalnego generatora.
W większości przypadków nieprawidłowo przekazywany jest z Państwa systemu kod md5, który jest obliczany na podstawie Kodu Bezpieczeństwa. Na tej stronie mogą Państwo wprowadzić własne parametry i sprawdzić, czy Państwa system generuje prawidłowy kod md5: http://codepad.org/ThLZrPa5
Trzeba się zalogować do panelu administracyjnego sklepu Presta i odszukać moduł Transferuj.pl.Następnie kliknąć konfigurację wtyczki Presta i ustawić kanały płatności na „nie”.Wówczas wybór banku będzie następował na stronie systemu Transferuj.pl.
Transakcje oczekujące są widoczne przez 48 godzin.Następnie znikają i pojawiają się jako poprawne, gdy transakcja jest prawidłowo zaksięgowana.

Panel Odbiorcy Płatności

Podczas integracji w swoim systemie należy ustawić parametr online=1.
Transakcje oczekujące są widoczne przez 48 godzin.Następnie znikają i pojawiają się jako poprawne, gdy transakcja jest prawidłowo zaksięgowana.
Proszę zadzwonić na infolinię (+48 61 668 2 778) i podać adres mailowy oraz nazwę firmy.Hasło zostanie wysłane na wskazany adres mailowy.
Tak, rachunki bankowe można dodawać w panelu odbiorcy w zakładce rozliczenia -> rachunki bankowe.
Tak, w tej sprawie prosimy o kontakt za pomocą formularza.Prosimy o podanie informacji w jakiej walucie ma być zlecona wypłata środków.

PayPal w Transferuj.pl

Tak, już jest możliwe. Wszystkie informacje można znaleźć na niniejszej stronie.
Prosimy o kontakt za pomocą formularza.Transferuj.pl zresetuje ustawienia konta.
Weryfikacja konta przez PayPal może potrwać do kilku dni roboczych.Prosimy na bieżąco sprawdzać w Panelu Odbiorcy Płatności, zakładka Paypal, informacje o koncie aby upewnić się, czy na pewno zostały wykonane wszystkie kroki.
Upewnij się, że typ Twojego konta to Firmowe - ponieważ tylko takie mogą przyjmować płatności w PayPal przez API i pełną integrację. Typ konta można sprawdzić po zalogowaniu na Twoje konto PayPal i powinno ono być dokładnie takie jak poniżej na obrazku:paypal-typ-konta Aby zmienić typ konta skontaktuj się z PayPal. Procedury są różne w zależności od posiadanego przez Ciebie obecnie typu konta.
Jeżeli to jest transakcja dokonana przez PayPal lub Elavon, to proszę się zalogować na własne konto PayPal lub do iMerchantConnect w Elavon i sprawdzić, czy nie ma tam danej transakcji. Stan Twojego konta PayPal widoczny w Panelu Odbiorcy Transferuj.pl odświeżany jest raz na godzinę. Transferuj.pl nie posiada dostępu do sprawdzenia Twojego stanu konta w Elavon ani do Twojego iMerchantConnect.

Pozostałe pytania

Wszystkie informacje na temat płatności międzynarodowych można znaleźć na dedykowanej podstronie.
W celu weryfikacji czy dana firma zagraniczna zostanie obsłużona przez Elavon prosimy o kontakt z działem handlowym pod numerem (+48 61 668 2 778) lub wysłać zapytanie z danymi firmy za pomocą formularza.
Tak, przy pomocy komunikatora GG, wiadomości email i dowolnych innych komunikatorów.W Panelu Sprzedawcy umożliwiamy łatwe budowanie linków za pomocą specjalnego generatora.
Tak, na KQS Store Transferuj.pl jest preinstalowane, na Sote wymagane jest dokupienie modułu za 200 PLN od Sote, a na iSklep24 wdrożenie Transferuj.pl jest zawsze w rękach programistów danego oprogramowania sklepowego. Jeżeli są profesjonalistami, to nie powinno to stanowić dla nich żadnego problemu.Generalnie Transferuj.pl można wdrożyć w każdym systemie sklepu internetowego i jest to zależne od administratorów/twórców oprogramowania Państwa platformy sklepowej.
Planujemy wdrożyć takie rozwiązanie w przyszłości.

Problemy z płatnością

Można się skontaktować bezpośrednio z nami dzwoniąc na infolinię (+48 61 668 2 778) lub przysyłając potwierdzenie zapłaty za pomocą formularza.Skontaktujemy się ze sprzedawcą z prośbą o zaakceptowanie i przetworzenie nadpłaty.

Otrzymał Pan/Pani na maila wiadomość z linkiem, dzięki któremu można dopłacić brakującą kwotę.

  
Prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu za pomocą formularza.
Prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres [email protected]
Prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu za pomocą formularza.Sprawdzimy czy oby na pewno została wprowadzona poprawna nazwa transakcji zaczynająca się od liter TR (błędny tytuł to najczęstsza przyczyna nieudanych transakcji).

Płatności kartą

Wszystkie informacje na temat płatności międzynarodowych można znaleźć na dedykowanej podstronie.
W celu weryfikacji czy dana firma zagraniczna zostanie obsłużona przez Elavon prosimy o kontakt z działem handlowym pod numerem (+48 61 668 2 778) lub wysłać zapytanie z danymi firmy za pomocą formularza.
Jeżeli to jest transakcja dokonana przez PayPal lub Elavon, to proszę się zalogować na własne konto PayPal lub do iMerchantConnect w Elavon i sprawdzić, czy nie ma tam danej transakcji. Stan Twojego konta PayPal widoczny w Panelu Odbiorcy Transferuj.pl odświeżany jest raz na godzinę. Transferuj.pl nie posiada dostępu do sprawdzenia Twojego stanu konta w Elavon ani do Twojego iMerchantConnect.
Aby przyjmować płatności od klientów z całego świata wystarczy włączyć kanał płatności kartami. Wtedy kwota jest przeliczana z waluty lokalnej klienta na kwotę w PLN. Kosztem przewalutowania jest obciążany właściciel karty.Kurs walut jest dostępny na stronie wystawcy karty, np. dla Visa należy to sprawdzić pod adresem http://www.visaeurope.com/en/cardholders/exchange_rates.aspx a dla Mastercard https://www.mastercard.com/global/currencyconversion/
Oświadczenie to znajduje się do pobrania w Panelu Sprzedawcy, gdyż jest dynamicznie uzupełniane danymi firmy z ustawień konta Transferuj.pl.

Realizacja zamówienia

Celem otrzymania faktury prosimy o kontakt ze sprzedawcą odpowiedzialnym za realizację Państwa zamówienia.
Jako Transferuj.pl jesteśmy jedynie pośrednikiem płatności. Nie odpowiadamy za brak realizacji zamówienia ze strony sprzedawcy.Aby dowiedzieć się więcej o statusie swojego zamówienia – skontaktuj się ze sprzedawcą.Dopiero jeżeli nie uda się Państwu wyjaśnić sprawy bezpośrednio z Odbiorcą Płatności wówczas prosimy o kontakt za pomocą formularza.
Za realizację zamówienia lub wysyłkę biletu odpowiada jednostka, u której złożyli Państwo zamówienie (kino, teatr itp.).Celem wyjaśnienia sprawy prosimy o bezpośredni kontakt z kinem, teatrem itp., gdyż Transferuj.pl jest jedynie pośrednikiem płatności.
Jako transferuj.pl jesteśmy jedynie pośrednikiem płatności.Nie odpowiadamy za problemy z realizacją zamówienia ze strony sprzedawcy.Aby dowiedzieć się więcej o statusie swojego zamówienia – skontaktuj się ze sprzedawcą.
Jako Transferuj.pl jesteśmy jedynie pośrednikiem płatności. Warto sprawdzić folder ze spamem w swojej skrzynce odbiorczej. Jeżeli tam też nie ma żadnej informacji wówczas skontaktuj się bezpośrednio z kurierem.Dopiero jeżeli nie uda się Państwu wyjaśnić sprawy bezpośrednio z Odbiorcą Płatności prosimy o kontakt za pomocą formularza.

Rozpoczęcie przyjmowania płatności

Wszystkie informacje na temat płatności międzynarodowych można znaleźć na dedykowanej podstronie.
Tak, na KQS Store Transferuj.pl jest preinstalowane, na Sote wymagane jest dokupienie modułu za 200 PLN od Sote, a na iSklep24 wdrożenie Transferuj.pl jest zawsze w rękach programistów danego oprogramowania sklepowego. Jeżeli są profesjonalistami, to nie powinno to stanowić dla nich żadnego problemu.Generalnie Transferuj.pl można wdrożyć w każdym systemie sklepu internetowego i jest to zależne od administratorów/twórców oprogramowania Państwa platformy sklepowej.
Trzeba się zalogować do panelu administracyjnego sklepu Presta i odszukać moduł Transferuj.pl.Następnie kliknąć konfigurację wtyczki Presta i ustawić kanały płatności na „nie”.Wówczas wybór banku będzie następował na stronie systemu Transferuj.pl.
Nie dokonujemy zwrotu za niepoprawne wykonaną opłatę aktywacyjną.Za każdą aktywację wystawiana jest faktura.
Transferuj.pl

Zapisz się do newslettera

Email